Followers

Sunday, December 26, 2010

aku memang poyo. tp kau lgi poyo.

ah ha tajuk di atas xde kena mengena dengan entry. kenapa? eh suka hati aku la. hehehe....

 sempena cuti sem ni, actly ade banyak gilerrr cite yg aku nk story. tp sebab wire lappy rosak kena gigit dgn cikhamster, so punahh lah segala harapan.
nak story pasal festkum lak, adik aku si dolah dengan sesuka hati bapakk dy *bapak aku jugak* telah mengformat camera ku hingga hilang segala macam gamba dalam tu. sekali lagi, punah harapan. ahh senang cite punahhh segala2 nye lahh ! memang spoil mood !
*dolah, wa sumpah lu jadi jentik2!! 


 ha kan dah tiba2 xde mood nk tulis panjang2. touching ni touching ! haa kan dahh kann...
bukan boleh ingat balik, hot je rase. marah nih marahh ! haishhh.
dah la nk stop. dah. adiosss !

 p/s. ouh aku lagi poyo rupanya... *mcm biasa, ayat ni xde kena mengena dgn entry. apakahh ???

2 comments:

  1. dkt PBS kan byk lg stok gambar...jgn marah2 n tension2...k

    ReplyDelete
  2. Wan J Herwan: hishhh..jgn tensen2 n bengang2 lg..nnt blk UUM jum kita p amik gamba flora dan fauna kat pekan changlun tu.kasi gumbira semula..hehe

    ReplyDelete