Followers

Saturday, January 15, 2011

kau memang suka complain kan ?

heyy yawww !

oke 1st. i hate my new FLAT haircut. ponnyfringe yang kempes cam donat xjadi. grrrr demn demn !

2nd. baru masuk sem, dah busy memanjang dengan segala meeting club la bagai. comin soon program tak nak banyak lagi la. hadoiii ingat aku robot ke? tapi tak pe aku suka hidup yang busy nih. macam jadi dato sri najib lak rase. haa yang ni memang xleh blahh. LOL.
petang. malam. hari ini. esok. lusa. full meeting.

3rd. kau makin gemok la jenab. hooo yeke ? mana mana ? ha tak perasan punn ?
*yee ini name nya tak dapat terima hakikat. sobsobsob..
oke dengan ini saya telah berjanji untuk diet dengan lebih berdisplin ! 
* dan saya juga berjanji untuk melupakan janji di atas. yeayy jomm makan nasi ! errkk apakahh ??

4th. poket tinggal habuk. ehem2.. abuya2.. abuya sayang alang tak ? kalau sayang bank in la duit belanja lebih sikit.. nak beli bubblegum pun kena pkir banyak kali tau. sedih kan... pleasee....... (ayat tipu mesti power ea) * kompem tiba2 bapak aku tak ngaku dy sayang aku. cisssss !

5th. bilik baru. 263. dekat dengan toilet. paip toilet tu plak akan berbunyi every time org turn it on. kuat gile sampai bole dengar dengan jelasss kat bilik aku.
tengah2 bersuasana romantik dalam bilik, ttbe2 mesti ade bunyi paip menjerit. ha dengar tu, bunyi lagikk ! ergggh aku yang tention !!!

6th. oihh berapa banyak kau nak komplen daa.. dah2 sambung nanti jek. kena bersiap2. meeting2.
*poyosss ! hehehe

oke till then yaww. xoxo !

1 comment: