Followers

Tuesday, December 7, 2010

blogger pemalas ! zzzzzzzz -_-

iye tajuk entry ini memang untuk diri sendiri. sebab nye aku memang malas nak meng-hupdate belog inih. huhh! eh need some correction. bukan malas tapi BUZY ! yes buzy2. cam bese aku kan sekreteri YB. memang busy 24/7. belom lagi jadi sekretari menteri. ahaks ! ahh bosan. hari2 alasan same jekk.

hmm baek ngaku je la. sebenar nye aku tak ade idea bernas tiptop hangat nak di conteng kat blog nih. aku tak se-creative akak aku, yoishme tu. hari2 ade jek entry baru. sejam lagi nak exam pun dia sempat buat entry baru yang best. hahaha.
 dan juga tak geti nak share cerita cam akak aku yang lagi 1. si d.i.v.a. tuh. nak2 lagi stori kalau di perli2 abe ipo wannabe aku (abg kimi). hahaha kompem nak tergelak bace.
*yer dorang akak aku. korg kenal? ye ak tau dorg agak pemes kat alam maya nih. ( perasann lah ! :p ) 

 tapi ape2 pun akan aku cuba untuk terus menconteng blog ini demi memartabatkan bahasa pasar kita !
( huh apakah? ) ha see see tak menarik kan cite aku.. hadoyy. dah la. dari merepek ntah ape2, lebih baek cauuuuu. hehuuu

P/S : beta sangat gummbira kerana telah tamat exam pada sem ini dengan jayanya ! kah? oke mari merendekkk ! hoyeah hoyeahh ! 


 till then baby. xoxo ! ^_^

No comments:

Post a Comment